Прийшла осіння пора
Немов на крилах полинуло
Кохане літечко з двора.
Садок марніє потихеньку
Пожовклі падають листки,
Вітрець не віє вже тепленько,
Жене холоднії хмарки.»
Діти коли це буває?(відповіді дітей)
А ви помітили, як змінилася природа з того часу, як ви пішли до школи? (відповіді дітей).
Діти: - Листя кружляють...
- Перекидаються...
- Кружляють, як у танці...
- Плавно опускаються на землю...
Сьогодні ви виконаєте аплікацію на тему «Осіннє дерево».
Практична робота дітей.(Тихенько звучить музика П.І.Чайковського)
Аплікація буде складатися з дерева. Спочатку на аркуші білого паперу потрібно намалюватистовбур дерева та розфарбувати його в коричневий колір.
В процесі виконання практичної роботи проводиться фізкультхвилинка:
«Кленові листочки»
Осінь, осінь . Лист жовтіє,
(розводять руки в сторони)
3 неба часом дощик сіє.
(показують рух дощика)
Червонясте, золотисте
Опадає з клена листя.
(Кружляють)
Діти ті листки збирають,
(Руки в сторони, присідають,
імітують збирання листочків)
У книжки їх закладають.
Наче човники, рікою
їх пускають за водою.
(Роблять ліхтарики).
З них плетуть вінки барвисті,
Червонясті, золотисті.
(Кружляють.)
IV. Підсумок заняття
Асистент:
Подивіться, діти, які яскраві дерева вийшли! Справжній листопад завітав до нас ! Ви старалися, працювали акуратно, дружно. Вам допомагала музика П.І. Чайковського, яка навіювала на вас осінній настрій. Молодці! А вам сподобалася ваша робота?
(Відповіді дітей.)
По землі ступає, золотом іскриться.
В жовте і червоне листячко фарбує,
І картини дивні, чарівні малює.
Небо синє-синє, листя кольорове,
А яке довкілля радісне, чудове!
1. Белецкая Л. Б.. Флористика. – М.: АСТ; Донецк: Сталкер, 2005. – 77.
2. Вербицький В. В.. Формування практичного розуму цілеспрямованого учня(з досвіду сталого розвитку позашкільної еколого-натуралістичної освіти). – К.: Деміур, 2002. – 232 с.
3. Курганова Н. В.. Усі крилаті вислови, прислів’я, приказки, загадки. – Харків: ТОРСІНГ ПЛЮС, 2005. – 320 с.
4. Лыкова И. А.. Лесные поделки. – Казань: издательский дом «Карапуз», 2008.
5. Паронова В. І.. Брати місяці . – 2005. – 16 с.
6. Перевертень Г. И.. Волшебная флористика. – М.: АСТ; Донецк: Сталкер, 2005. – 14.
7. http://www.znayyak.org/yak-zrobiti-paspartu-svoїmi-rukami/
8. deti.e-papa.com.ua/zagadki
Хвилини радості.
Тема: «Чарівниця осінь». Арт-терапія
Мета:
навчити робити аплікацію;
-
навчити
підбирати красиве поєднання кольорів;
-
розвивати
уяву, фантазію;
-
розвивати
мілку моторику руки;
-
виховувати
охайність, наполегливість під час роботи;
-
виховувати
любов до навколишньої природи.
Обладнання:
шаблони дівчаток, опале листя, останні осінні квіти , чаруюча музика осені.
Категорія дітей: діти з ООП.
Хід заняття
І. Організаційна частина.
Вже дзвіночок пролунав -
Працювати час настав.
Тож ми часу не втрачаєм,
Працювати починаєм.
II.Встурна
частина
- Тему сьогоднішнього заняття ви самі повинні здогадатися.
Відгадування загадки.
Хто там тихо ходить
гаєм,
Всі дерева
роздягає,
Дощем часто моросить
Зранку може й
морозить
Сонечком нас вже не
гріє,
А холодним вітром
віє?
Цим нагадує вона,
Що за нею йде зима.
- Ви здогадались, хто це?
- Правильно, це осінь. Отже, як ви вже здогадалися,
темою нашого заняття буде осінь.
ІІ.
Основна частина.
1. Розповідь
з елементами бесіди.
Кожному
з нас подобається своя пора року. Кожна з них по-своєму особлива. Але сьогодні
ми поговоримо про нашу чарівницю – осінь.
-
Діти, за що ви любите осінь?
- Які зміни в природі відбуваються восени? (з дерев опадає жовте
листя, люди збирають врожаї, плоди з дерев, птахи відлітають у теплі краї).
- Осінь хазяйнує скрізь ,куди не глянь. Прибрала золотом сади,
парки, ліси, струшує додолу жовте листя.
2.Гра «Коли це буває?».
-
Діти, я пропоную вам пограти в гру, яка називається
«Коли це буває?». Ми побачимо, хто добре знає ознаки осені, а хто ні.
Якщо
явища, які я називаю відбуваються восени, то ви плескаєте в долоні, якщо ні –
мовчите:
-
жовтіє листя;
-
збирають врожай;
-
ліплять снігову бабу;
-
прилітають птахи;
-
ростуть гриби;
-
дні довші, ночі коротші;
-
дме холодний сильний вітер;
-
дощить;
-
дозрівають черешні.
3.Практична частина. Виконання
аплікації «Чарівниця осінь». ( звучить чаруюча музика осені)
Спробуйте одягнути дівчину-осінь в гарне
вбрання з опалого різнобарвного листя та осінніх квітів.
Для сукні беремо червонуваті, жовтуваті листочки. Вони повинні бути не
дуже великими. Краще взяти трішечки витягнуті. Такі листочки краще придають
сукні форму. Зачіска дівчинки-осені
прикрашається квітами або пелюстками.
План виконання
1)
Заготовлений шаблон дівчини-осені.
2) Підбір
листя необхідної форми.
3)
Змащуємо клеєм.
4)
Поступово наклеюємо листя та квіти .
5)Діти
самостійно працюють, а асистент допомагає.
IV. Підсумок заняття
Асистент:
Подивіться, діти, які яскраві роботи вийшли! Ви старалися, працювали акуратно,
дружно. Вам допомагала музика П.І. Чайковського, яка навіювала на вас осінній настрій. Молодці! А вам сподобалася
ваша робота?
(Відповіді дітей.)
Природній матеріал після маніпуляцій
майстра може перетворитися в унікальну річ, яку і подарувати не соромно. Ця
чарівниця- осінь стане відмінним доповненням домашньої обстановки, яка зігріє
холодними зимовими вечорами.
Комментариев нет:
Отправить комментарий